نشریه خصوصی مهدی جمالیان

اخبار - مقالات - نظرات - دانستنیها - مطالب علمی کاربردی

نشریه خصوصی مهدی جمالیان

اخبار - مقالات - نظرات - دانستنیها - مطالب علمی کاربردی

قابل توجه دانشجویان- شرکت های مهندسی-نقشه برداران


یک دستگاه توتال استیشن زایس مدل ۳۳۰۵ با امکانات زیر به فروش می رسد:
با قیمت کاملا مناسب و باور نکردنی
-نشانگر نقاط قبل از قرائت با اشعه مادون قرمز
-قرائت بدون رفلکتور توسط لیزر
-قابلیت انجام محاسبات ۲بعدی و ۳ بعدی
-قابلیت اتصال به انواع کامپیوترها جهت ورود یا تخلیه اطلاعات
-برد قرائت تا ۷ کیلومتر با دقت ۱ تا ۵ ثانیه
و . . .

توضیح:دستگاه فوق فقط ۳ماه کارکرد دارد و از لحاظ فنی کاملا سالم بوده و در حد آک می باشد و بدلیل تغییر نوع فعالیت از نقشه برداری به ساخت و ساز- این دستگاه به فروش می رسد.

لوازم دیگر فروشی(به همراه دستگاه یا جداگانه):
۲ عدد بی سیم موتورلا با برد ۸.۵ کیلومتر
رفلکتور آلمانی زایس
ژالن آلمانی زایس

در صورت تمایل به خرید نظر بدهید با شما تماس خواهم گرفت
نظرات 9 + ارسال نظر
ترانه شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:06 ب.ظ http://taranejoon.blogsky.com

salam doste khobam weblaget ghashang bood be manam sar bezan va vasam nazar bede mamnoon misham rasti ba tabadole link che torin?age maieli kodeta vasam comant bezar kod eman ra ham khodet gharar bede vaghti omadam dobare behat sar bezanam mibinam mamnoon comantama khondi daste ali yaretoon khodanegahdaretoon

مرتضی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:16 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

بابا چرا اینقدر اپدیت کردنت فاصله داره اگه می شه به منم لینک بده با این نام (هر چی که فکر کنی تو این وبلاگ هست) ممنون می شم این لطف رو در حق من بکنی

محمد یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.emrica.blogsky.com

سلام آقا مهدی
من رشتم نقشه برداریه دوربین رو هم می خرم تا ۵۰۰۰۰۰۰
بیشتر نه

سلام منم پارسا

رضا دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
فی چنده؟
با تشکر

محمود - کریمی دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:56 ب.ظ

سلام
دوربین مورد نظر به شرط سالم بودن به قیمت ۴۶۰۰۰۰۰ تومان
خریدارم -- با تشکر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:26 ب.ظ

سلام. لطفا راجع بع قیمتش بهم بگو. و لطفا لینکی بذار از سایت زایس که در مورد این دستگاه توضیح داده باشه که با مشخصاتش آشنا بشم. مرسی. ۲۰۱۷۷۴۲ ۰۹۱۲

آرزو جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://aloonak.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین من از دوستان داداش مجی هستم از طریق اون با وبلاگتون آشنا شدم ،از این به بعد بازم بهتون سر میزنم ،شما هم اگه دوست داشتین حتما به من سر بزنید آخه دیروز واسه اولین بار وبلاگمو آپدیت کردم پس منتظرتمونم...به امید دیدار ،بای

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:14 ب.ظ

سروش کاوریزاده سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ق.ظ

سلام منتازه از رشته نقشه برداری فارق التحصیل شدم و قصد خرید تجهیزات دارم لطفا برام یه لینک در باره مشخصات دقیقش بزارید و قیمتتون هم بدید ضمنا با جک کارمندی قسدی هم میفروشید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد